tirsdag den 30. august 2011

Tirsdagstriller

Elias sover og som jeg sidder her med computeren i skødet og Luksusfælden i tv'et, synes jeg lige, at jeg har overskuddet til lige at komme med en lille opdatering og vise lidt nye dejlige billeder.

I dag har Elias og jeg igen været en tur til babysvømning - vores 4. gang og han er nu blevet bedre til at dykke - han er stadig lidt reserveret omkring det, så vi tager det stille og roligt. Han har også prøvet at være oppe i boblerne, det synes han er mægtig sjovt... Elias er generelt en rigtig lille vandhund, han trives godt i vandet og bevæger benene rigtig godt, så han kommer fremad - vi jagter bolde rundt i vandet, hopper rundt, svinger frem og tilbage og flyder på ryggen. Vandet må siges at være hans element. Bedstefar og Bedstemor tog billeder til babysvømning, da de var på besøg heroppe sidst, men der var desværre en del røde øjne, så dem vil vi lige redigere inden de vises frem... Derimod kan i lige få et pletskud fra gåturen op til svømmebadet i dag...




I sidste uge fik vi lov at låne et rigtig godt kamera af vores overbo og lige siden har vi bare skudt løs alt det vi kunne komme af sted med, så de billeder glæder jeg mig også til at få kigget igennem og redigeret. Dette billede er taget af min gode veninde, som kom på besøg i onsdags, for lige at tage lidt kage-fif med hjem. Man kunne godt se, at hun var ferm med kameraet - hun fik dette gode billede i kassen af Elias og mig:


Jeg elsker dette billede, Elias savler helt vildt (pga. de dumme tænder og grød), så jeg var drivvåd efter at have givet ham den dejlige flyvetur...


Vi har også øvet lidt med Elias på at sidde op i bilen - han er rigtig dygtig til det og elsker at han kan kigge ud i stedet for bare at kigge lofter og lys... Selvfølgelig har vi fået fat i en sele til ham, for han begyndte jo at rumstere rundt nede i bilen, men den er han stadig ikke helt dus med - eller det kommer an på hvilket humør han er i... Har han en god dag, så er selen ikke noget problem, men er han bare en smule træt eller lidt gnaven, så er selen bare hans værste fjende og han river og slider i den... Men her sidder han nu fint i den og tager verden ind på en helt ny måde...




Yep, vi har fået en helt ny anvendelse af ammepuden den fungere fantastisk som rygstøtte for Elias, men nu skal vi en tur til City Syd i morgen, så skal vi lige kigge efter en rygstøtte, som kan anvendes i stedet...


Det sidste billede jeg vil dele med jer for denne gang er et pletskud, som jeg selv var så heldig at få en dag, hvor Elias bare sad og hyggede sig i sofaen - solen stod helt rigtigt ind ad vinduet og det hele gik bare op i en højere enhed - billedet har jeg lavet i sort/hvid, jeg synes det bragte så meget mere frem i det...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...