mandag den 4. april 2011

Vågentid og slyngetid

Det har virkelig været mandag med stort M herhjemme i dag! 
Elias var slet ikke med på, at man sover om natten, så han holdt lige sin mor vågen fra kl. 3 til kl. 5 i morges og havde bestemt ingen kvaler ved det. Den lille gut var såmænd bare ekstra sulten og mor her var en dør til at forstå det, så der skulle lidt ekstra skrigeri til for at den fes ind...

Det var ellers meningen, at vi skulle have været ned til sundhedsplejerskernes åben hus arrangement i dag og høre om pladsanvisning, men jeg var simpelthen SÅ træt og orkede ikke lige, at skulle pakke Elias sammen til det, så jeg tog mig en time mere på øjet og så trillede vi en tur op i byen omkring middagstid og osede lidt i det gode vejr.




Til aften skulle der forberedes aftensmad og Elias var noget urolig i liften, så det var en perfekt mulighed, for rigtig at prøve den slynge af, som Thomas forærede mig i weekenden til vores lille pus. Det er lidt af en udfordring at få ham proppet i den, da han jo begynder at veje godt til, men han kom da deri og lå og boblede lige så sødt mens jeg fik forberedt aftensmad, ordnet flasker og hentet en omgang vasketøj. Det er ikke sidste gang, den skal bruges!


På onsdag skal vi over og hente Thomas fra arbejde, så har jeg en tid hos lægen og derefter står den på møde med præsten. Så kan vi forhåbentlig endelig få Elias' barnedåb på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...