tirsdag den 23. november 2010

Sneflokke kommer vrimlende...

... og gør hele byen hvid - ihh sikke en masse sne vi har fået heroppe i løbet af natten og formiddagen! Det ser ud til at vare ved og det er da en smule hyggeligt, hvis det ikke lige var for alt det sjap, der også automatisk følger med ved sådan en omgang... egentlig har man bare lyst til at blive inden døre, tænde for en bunke stearinlys og hygge under et tæppe... Den går bare ikke lige i dag...

Vi startede dagen hos lægen kvart i ti, hvor vi skulle have foretaget 25 ugers undersøgelse, jeg blev undersøgt på alle leder og kanter og alt så fint ud. Maven blev målt - det var, som det skulle være, den lille gut ligger lige midt på kurven! Jeg blev vejet og fik konstateret, at jeg kun havde taget 1 kg på siden sidste vejning (for en måned siden) blodtrykket var steget, men ikke alarmerende og ja, alt var simpelthen, som det skulle være og jeg fik endda at vide, at jeg nu er ret god til at være gravid... hvordan er man god til det om jeg må spørge??? Altså synes jo ikke jeg spiser helt som jeg burde, dyrker så meget motion som jeg burde og jeg har ikke begravet mig i bøger som andre gør eller lever totalt kemi-fri... Men et eller andet må jeg jo gøre rigtigt, når det lyder som om den lille trives vældig godt...

Fik også lige en tid til endnu en sukkerbelastningstest - uff altså! Den ser jeg ikke frem til og så bliver det allerede d. 14 december puhh... godt jeg kan tage den bærbare computer på ryggen og med derud ellers ville ventetiden blive lang! Det var guld værd sidste gang i hvert fald... Nå, den tid, den sorg - nu vil jeg bare se frem til at jeg snart har ferie og kan hygge mig lige så meget, jeg har lyst til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...