torsdag den 11. november 2010

Og maven vokser...

Det er jo næsten uundgåeligt at det sker, men hold op hvor er det efterhånden sært at gå forbi et spejl og se sig selv med sådan en mave på...Billedet er taget i dag og jeg er 23 uger og 4 dage henne i min graviditet...



Vi havde et stort gennembrud herhjemme i går aftes... Thomas mærkede for første gang vores lille dreng sparke - lige op i hånden på ham og han gav den altså også bare gas, skal det lige siges... Det var længe ventet og hold op, hvor var det dejligt! Jeg har jo kunne mærke ham længe, men det er bare SÅ rart, at Thomas nu også kan være med. Han er en aktiv lille gut, når det lige passer ham. Han har rigtig tumlet rundt i dag, hvorimod jeg ikke mærkede vildt meget til ham i går, så at det lige var i går, Thomas fik lov at mærke ham, var jo næsten et mirakel!

Ellers sker der ikke så meget herhjemme. Dagene går med små sysler, arbejde og så jeg får lavet en masse julerelateret, hvilket også er nødvendigt eftersom jeg har en deadline d. 27 november allerede! Der kommer mine forældre et smut herop til lidt julehygge. Indtil videre er det kun én pakkekalender ud af 7, jeg har fået færdig, men mon ikke jeg når det. Det er jo bare nogle små overraskelser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...