lørdag den 20. november 2010

Intet nyt er vel godt nyt?

Der er ikke sket det helt store gennem den sidste uges tid. Vi har lidt problemer med et utæt afløb/vandrør på badeværelset, men det bliver der taget hånd om. 
Indtil til videre må vi så låne bad hos andre og i morgen har vi inviteret os selv på morgenmad hos svigerbedste, så vi også lige kan få en tiltrængt dukkert - godt hun ikke bor længere væk...

Jeg havde min sidste dag i praktikken i går og fik en rigtig fin afsked og gaver. Blev helt rørt over at de havde gjort så meget ud af det - jeg havde bagt æbleboller og taget med, så vi kunne hygge lidt også. Nu skal jeg til møde hos jobkonsulenten på tirsdag og så må vi se, hvad der skal ske frem til min ferie starter, forhåbentlig ikke en hel del... Jeg blev ellers tilbudt en anden praktik - hos Matas... De vidste ikke lige, hvem de kunne tilbyde den til hos min jobkonsulent, men fordi jeg jo har stået i butik, så skulle jeg da have tilbuddet. Jeg synes måske ikke det var det bedste bud på en praktik til mig lige nu. For det første ville jeg ikke komme til at lave arbejde relevant for min uddannelse og for det andet er det ret så hårdt at stå fuld tid i butik i forvejen, hvordan ville det så ikke være i min tilstand... Nå pyt skidt, de kunne godt se, at det måske ikke var det bedste tilbud til mig også taget i betragtning at min ferie jo er lige om hjørnet.

Det går fint med maven og den lille inden i - han er stadig meget aktiv og specielt omkring min sengetid, men det har jeg fået at vide er ganske normalt. Det lader dog til at virke beroligende på ham, når Thomas lige lægger en hånd på maven, så putter han sig op mod hånden (eller sådan føles det i hvert fald) Jeg har fået en tid til lægetjek på tirsdag, så skal det blive spændende at høre, hvad lægen har at sige til det hele. Vægten skal også lige have et visit - faktisk tror jeg det er fint nok, at jeg har valgt at skaffe mig af med vores badevægt, ellers ville jeg nok bruge den ALT for meget... Men krydser da fingre for,at der ikke er taget mere på end hvad normalt er...

Et lille billede af maven, hvor jeg er 24 uger og 6 dage henne i graviditeten:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...