lørdag den 16. oktober 2010

Lørdag og IKEA


Så er endnu en uge næsten gået med hastige skridt... Vi når ikke så meget i hverdagene, når Thomas nu har de arbejdstider, han har, men så må vi tage revanche om lørdagen. Det betød så, at dagen i dag gik med en tur i IKEA efter de ting, som vi ikke kunne have i lillebrors bil (hylder, spisebord, skoreol m.v.) ja og så smuttede vi da også lige i Bilka, nu hvor vi var i den del af byen. Kakao på tilbud og ovnkartofler og så vi fik købt en smuk spisebordslampe. Nu skal vi bare have det hele op at stå, så vi kan få alle de dumme flyttekasser af vejen!

Nu er tiden også kommet, hvor maven er blevet så stor, at den ikke rigtig kan være i så meget af det almindelige tøj, jeg har i skabet. Derfor investerede jeg i en ordentlig bunke ventetøj forleden og har fået små portioner dumpende ind ad døren hele ugen. Det har været fantastisk endelig at få noget tøj, som faktisk passer og som man ikke ser helt dum ud i... Nu skal jeg faktisk bare have et par sorte lange støvler, nogle uldne strømpebukser og så tror jeg nok, at jeg og maven klarer os igennem vinteren. 

På mandag skal vi ud og scannes for anden gang... Vi er ovenud spændte på om det er en lille dreng eller pige, der gemmer sig derinde og om den lille overhovedet vil samarbejde nok til, at vi også kan få det at se... Jeg har mærket liv for første gang i denne uge... den lille er ret aktiv og det føles meget spøjst, men jeg har efterhånden vænnet mig til, at der er lidt ekstra gang i den derinde... Maven ser sådan ud i uge 19+6 og med passende ventetøj på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...